Dienas ziņas

Ventspilī nākamo skolēnu vecāki stāv rindā

Dienas ziņas

Attīsta industriālo kārklu audzēšanu

"Transcom" atver pirmo reģionālo filiāli Jēkabpilī

Kontaktu centru operators «Transcom» atver pirmo reģionālo filiāli Jēkabpilī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

“Transcom Worldwide Latvia” ir viens no vadošajiem kontaktu centriem valstī. Līdz šim 15 gadus uzņēmuma darbība bija izvērsta galvaspilsētā Rīgā, kopumā nodarbinot ap 500 darbinieku. Taču jau vairāku gadu garumā lolota ideja par atsevišķu filiāļu izveidi citviet Latvijā. Tagad tā ir īstenota - otrdien Jēkabpilī atklāts pirmais uzņēmuma reģionālais zvanu centrs. 

Jaunajā filiālē strādās vairāk nekā 30 Jēkabpils un tās apkārtnes iedzīvotāji. Pilsētai katrs uzņēmums ar papildu darbavietām ir ļoti nozīmīgs, jo paver iespēju gan dažādot darba tirgus piedāvājumu, gan noturēt reģionā jaunāko paaudzi.

Attīstītos telefonu speciālajām sistēmām un tās atjaunojot, uzņēmums radis iespēju nodrošināt zvanu centra pakalpojumus attālināti. Tieši Jēkabpils par jaunās filiāles mājvietu izvēlēta vairāku iemeslu dēļ, svarīgais faktors bija topošo darbinieku valodu zināšanas.

“Transcom Worldwide Latvia” operatīvās darbības vadītāja Marina Rekunova skaidroja, ka “jēkabpiliešiem ir ļoti labas gan krievu, gan latviešu valodas prasmes”.

“Un tad arī mēs skatāmies, cik tālu no Rīgas atrodas tā filiāle. Jo tuvāk, jo vieglāk mums atbalstīt cilvēkus, kas strādā Jēkabpilī, tad arī skatījāmies uz bezdarba līmeni,” stāstīja Rekunova.

Pērnā gada nogalē Jēkabpilī bezdarba līmenis palielinājās un sasniedza gandrīz 10%. Tas ir ceturtais augstākais rādītājs lielākajās Latvijas pilsētās.

Uzņēmums iecerējis filiālē nodarbināt vairāk nekā 30 cilvēkus. 16 no viņiem jau strādā teju desmit dienas. Viņi kopā ar pašvaldības vadību uzsver, ka pilsētai jebkuras jaunas darbavietas ir liels ieguvums.

Uzņēmuma Jēkabpils filiāles grupas vadītāja Arta Vītola strādājusi žurnālistikā, un darbs ar cilvēkiem viņai vienmēr ir  paticis. “Un šeit arī ir darbs ar cilvēkiem. Tas ir tāds patiešām milzīgs, liels notikums Jēkabpilij,” uzskata Vītola.

Jēkabpils filiāles klientu apkalpošanas speciāliste Sarmīte Varkale piebilst, ka provinces pilsētās darbavietu piedāvājumu nav tik liels kā Rīgā.

Jēkabpils pilsētas izpilddirektors Guntars Gogulis savukārt spriež, ka “darba tirgus dažādība ir arī labi pašvaldībai, jo ir iespēja iedzīvotājiem izvēlēties, kur strādāt, kā strādāt”.  

Uzņēmums “Transcom Worldwide Latvia” ir viens no lielākajiem starptautiskajiem kontaktu centriem. Rīgā tas darbojas jau 15  gadus un sadarbojas ar citiem klientu apkalpošanas uzņēmumiem.

“Mūsu klienti Latvijā ir, piemēram, “Latvenergo”, “TELE 2”, no Jēkabpils filiāles apkalpojam pagaidām tikai “Latvenergo” klientus,” atklāja Marina Rekunova.

“Latvenergo” kontaktcentru projektu vadītāja Diāna Brīde-Aļošina stāstīja, ka sniegtais pakalpojums ir atbalsts klientu apkalpošanā - tie var būt gan zvani, gan datu apstrāde pēc nepieciešamības.

“Sadarbība arvien attīstās, un ļoti nozīmīgi ir šīs filiāles atvēršana, jo tā piesaista papildu darbiniekus reģionos, kas arī ilgtermiņā atmaksāsies, jo darbinieku mainība nebūs tik liela,” norādīja “Latvenergo” pārstāve.

Ja gūtā pieredze pirmās reģionālās filiāles darbībā būs veiksmīga, kontaktu centrs neizslēdz iespēju paplašināties un veidot jaunus zvanu centrus arī citos Latvijas reģionos. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti