Klienti sūdzas par jaunās SEB internetbankas darbību

Pēc pagājušās nedēļas nogalē notikušās SEB bankas interneta norēķinu sistēmas modernizācijas, tā pirmdien, 13.februārī, atsākusi darbu. Taču pirmā jaunās sistēmas darbības diena nav bijusi tik gluda, kā cerēts, par ko sūdzējušies SEB bankas klienti.   

Tieši pirmdien SEB banka pielika punktu pirms trim gadiem uzsāktajam 30 miljonus vērtajam interneta bankas modernizācijas projektam. Bet, sistēmai atsākot darbu, klienti pamanījuši vairākas problēmas.

SEB bankas klients Gunārs Jansons stāsta, ka ir  izdzēsti vēsturiskie dati, arī telefonbankā un arī klātienē filiālē viņam stāstīja, vēsturiskajiem datiem netiek klāt.  

“Te ir jautājums par likumību, aizej uz banku, un tur pasaka, ka 10 gadus finanšu dati jāglabā. Šinī gadījumā banka bez brīdinājuma visu ir izdzēsusi, un es nevaru iegūt pārskatu par janvāri,” stāsta Jansons.

Līdztekus klienti saskārušies ar krietni lēnāku maksājumu sistēmas darbību. Bankas pārstāvji to skaidro ar lielo lietotāju skaitu, kāds sistēmai mēģinājis pieslēgties pirmajās darbības stundās. Tāpat banka pašlaik novērš arī citas problēmas.

SEB bankas korporatīvo komunikāciju vadītāja Agnese Strazda norāda, ka banka “strādā, lai maksājumu vēsturi varētu redzēt”.

“Protams, līdz ar jaunās sistēmas lietošanu ir izmaiņas. Par tām mēs stāstījām, šodien lietas būs savādākas,” saka Strazda.

Viņa arī piebilst, ka banka cenšas sistēmai piemeklēt alternatīvu tā, lai nebūtu situācijas, ka ieradumu dēļ klienti kādu darbību nevarētu realizēt.

Pēc bankā teiktā, problēmas ar interneta bankas ātrdarbību izdevies atrisināt jau līdz pēcpusdienai. Savukārt darbs pie maksājumu vēstures un definēto maksājumu datu atjaunošanas vēl norit. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti