Salīdzinot ar 2021. gada jūliju, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 57,1%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 13,8%) un nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 9,3%). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 23,9%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 10,8%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 5,7%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 19,3%.
2022. gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums samazinājās par 0,4%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 1,3%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 0,1%, autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 0,2%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 15,7%), apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 4,4%) un farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 2,7%). Vislielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 11,1%) un kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 4,3%).
2022. gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, pieauga par 2%.