Ar mājražotāju un mazo uzņēmēju produkciju visbiežāk var iepazīties dažādos gadatirgos vai nelielos nišas veikaliņos.
Tie, kuri spēruši soli tālāk, savu produkciju piedāvā arī sociālajos tīklos.
„Man bija jāatrod alternatīva ārpusmājas darbam. Adīt es pratu, un tad es meklēju iespējas, kā es varētu adīt par naudu. Mērķi ir, lai būtu stabils apgrozījums, lai būtu stabili pasūtījumi un varētu mazliet arī augt,” par savu pieredzi stāsta rokdarbniece Edīte Homka.
Lai palielinātu apgrozījumu un spētu attīstīties, 30 mazie Jelgavas un apkaimes novadu uzņēmēji iesaistījušies apmācībā, kā pareizi izveidot profilu tirdzniecības platformā, lai produkcija sasniegtu daudz plašāku klientu loku visā pasaulē.
„Tās tehniskās lietas nav sarežģītas,” pārliecināts ir Latvijas Universitātes Biznesa inkubatora vadītājs un kursu vadītājs Mikus Losāns. „Tas ir tikpat vienkārši kā strādāt „word” vai uztaisīt kontu „facebook”.
Sarežģīti ir atrast īsto produktu, ko cilvēki pērk internetā, un sarežģīti ir atrast, kas tev tieši ir jādara, lai tavu produktu nopirktu,” norādīja Losāns.
Līdztekus trīs klātienes nodarbībām kursantiem jāveic arī mājasdarbi, un kursu noslēgumā jau vajadzētu būt arī pirmajiem pasūtījumiem. Ja iecerētais izdosies un par šādu preču noieta iespēju interesēsies arī citi mazie uzņēmēji, tikšot komplektētas arī jaunas grupas.