Viņa sacīja, ka centrs jau trešo gadu rīko biznesa ideju konkursu un atbalsta jauniešus, kuri vēlas sākt uzņēmējdarbību laukos.
Patlaban, kad ir apkopoti pieteikumi 2014.gada konkursam, izkristalizējies, ka vēl nenoskaidrotu apstākļu dēļ salīdzinoši daudz jauniešu ir ieinteresējušies ražot, piemēram, bērnu apģērbus. Pērn daudzi piedāvāja projektus kokapstrādē.
Tomēr piedāvājumu vidū netrūkst arī oriģinalitātes. To vidū ir saldējums no kaņepju siera, cepumi ar pelašķiem un griķu cepumi ar kakao. Krivašonoka atzina, ka pati ir nogaršojusi daļu no ikdienā nesastopamajiem pārtikas produktiem un tie esot gardi. Taču svaigu ideju ir daudz arī „nepārtikas” nozarēs.
Krivašonoka norāda, ka iepriekšējos gados ir bijušas idejas, kas tālāk ir iedzīvinātas uzņēmējdarbībā. Piemēram, pārvietojamā pirts.