Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 2,3%, autodegvielas – par 2,5%, bet pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 0,7%.
Salīdzinot ar 2018. gada janvāri, vislielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 27,6%), mājsaimniecības elektroierīču (par 15,2%), kā arī farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 9%).
Savukārt vislielākais apgrozījuma kritums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 19,9%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 3,7%.
2018. gada janvārī, salīdzinot ar decembri, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieauga par 0,7%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 0,7%, bet nepārtikas preču pārdošanas apgrozījums, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 1,2%. Autodegvielas mazumtirdzniecība pieauga par 2,4%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, vislielākais apgrozījuma pieaugums bija mājsaimniecības elektroierīču (par 7,2%), kā arī informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 5,3%). Savukārt lielākais apgrozījuma kritums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 8,7%).
2019. gada janvārī salīdzinājumā ar decembri mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, kritās par 17,5%.
Mazumtirdzniecības apgrozījums 2018. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieauga par 4%.