Pagājušo gadu uzņēmums “Rīgas satiksme” beidzis ar 3 miljonu eiro peļņu. Innusa vērtēja, ka tas ir ļoti labs rezultāts. Vienlaikus viņa atzina, ka šī peļņa “vairāk ir grāmatvediska ieņēmumu un izdevumu kopsumma”.
Uzņēmumam nākas šos līdzekļus investēt trolejbusu un tramvaju infrastruktūrā. “Tāpēc gan šī peļņa, gan ļoti lieli līdzekļi jāturpina investēt visā infrastruktūrā, bez kuras pakalpojumu nevar nodrošināt vispār,” sacīja Innusa.
Taču pieaugušo izmaksu, tostarp degvielas izmaksu dēļ, uzņēmumā cer uz kompensācijām no pašvaldības. Tie varētu būt 3–5 miljoni eiro, kas būtu nepieciešami šogad izmaksu pieauguma dēļ.
No augusta pakāpeniski palielinot reisu skaitu un septembrī atgriežoties pie “normāla apjoma”, līdz gada beigām uzņēmumam būtu vajadzīgi 7–8 miljoni eiro. Nākamgad varētu būt nepieciešami 15 miljoni eiro.
Uzņēmumā “Rīgas satiksme” pieļauj arī braukšanas maksas pārskatīšanu.
Tiekot domāts ne tikai par paaugstināšanu, bet arī par samazināšanu atsevišķām pakalpojumu sadaļām. “Šobrīd ļoti rūpīgi tiek rēķināts un vērtēts, bet, vai tas notiks, es nevaru pateikt tāpēc, ka tas ir arī pašvaldības politisks lēmums. Pašvaldība apstiprina biļešu tarifus. Bet rēķināts, protams, tiek,” sacīja Innusa.