Sadaļas Sadaļas

Interneta TOP aprīlī: lielākai daļai auditorijas kritums; LSM.lv apsteidz «Tvnet»

Aprīlī gan kopējās statistikas topā, gan datos par apmeklējumu no mobilajām ierīcēm pretēji martam lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Neskatoties uz to, kopējās statistikas topā uz trešo pozīciju pakāpies sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv.

Tikmēr “GemiusAudience” pētījumā un apmeklētāko vietņu topā atgriezusies uzziņu vietne “1188.lv”, bet topa vietnēm tāpat kā janvārī pievienojies reģionālo ziņu portāls “Liepajniekiem.lv”.

Kopējā statistika visās platformās

Kopējās statistikas topu pagājušajā mēnesī, kā ierasts, atklāj portāls “Delfi.lv” ar 811 000 lietotājiem no visām ierīcēm kopā, kas ir par 46 000 lietotājiem mazāk nekā martā. Seko “Inbox.lv” ar 740 000 lietotājiem, auditorijai samazinoties par 17 000 apmeklētājiem.

Tikmēr, pakāpjoties par vienu pozīciju kopējās statistikas topā, trešo vietu aprīlī sasniedz sabiedrisko mediju ziņu portāls “LSM.lv” ar 672 000 lietotājiem, kas ir par 22 000 lietotājiem mazāk nekā martā. Tādējādi “LSM.lv” šajā topā pakāpies uz otro populārākā ziņu portāla pozīciju.

Apmeklējumam samazinoties par 35 000, ceturto pozīciju ieņem “Tvnet.lv” ar 669 000 lasītājiem aprīlī, bet TOP 5 noslēdz portāls “Jauns.lv” ar 612 000 lietotājiem no visām ierīcēm kopā, uzrādot apmeklējuma kritumu par 47 000 lietotājiem. 

Aprīlī statistikā par apmeklējumu no visām ierīcēm – datoriem un mobilajām ierīcēm – kopā tikai viena vietne uzrādījusi lietotāju skaita pieaugumu. Par 27 000 lietotājiem (+10%) pieaugusi laika ziņu vietnes “Gismeteo.lv” auditorija, pagājušajā mēnesī kopā sasniedzot 275 000 lietotāju. Tikmēr apmeklējumam pieaugot par 27 000 lietotājiem, salīdzinot ar martu, kopējās statistikas topa vietnēm atkal pievienojas reģionālais portāls “Liepajniekiem.lv”, kuru pagājušajā mēnesī no visām ierīcēm apmeklējuši 166 000 lasītāju.

Lielāko lietotāju skaita kritumu pagājušajā mēnesī uzrādījis ziņu portāls “Apollo.lv”, kuru apmeklējuši par 68 000 mazāk lasītāju, tikmēr, salīdzinot ar uzrādīto apmeklējuma pieaugumu martā, aprīlī skaitliski ievērojamus auditorijas kritumus uzrādījusi arī vietne “Bb.lv”, lietotāju skaitam samazinoties par 63 000 (-31%). Par 52 000 lietotājiem aprīlī sarukusi arī tiesību aktu skaidrojumu portāla “LVportals.lv” auditorija.

Aprīlī “GemiusAudience” pētījumā atgriezies un 20 apmeklētākajām vietnēm pievienojies uzziņu portāls “1188.lv”, kuru pagājušajā mēnesī no visām ierīcēm apmeklējuši 345 000 lietotāji.

 

Apmeklējumi no datoriem

Datoru topu aprīlī atklāj nemainīgie līderi – pirmajā pozīcijā ar 1 037 000 lietotājiem no datoriem ierindojas “Google”, kam seko video straumēšanas vietne “YouTube”, ko pagājušajā mēnesī apmeklējuši 759 000 lietotāju. Tikmēr auditorijai aprīlī sarūkot par 44 000 (-7%) “Facebook” noslēdz TOP 3 ar 648 000 lietotājiem no datoriem aprīlī.

Līdzīgi kā kopējās statistikas topā, arī datoru topa vietnes aprīlī lielākoties uzrādījušas auditorijas kritumus. Pēc lielā auditorijas pieauguma martā, aprīlī par 157 000 lietotājiem jeb 60% samazinājusies Valsts ieņēmumu dienesta vietnes “Vid.gov.lv” auditorija no datoriem, vietnei tomēr saglabājot 16. pozīciju starp TOP 20 vietnēm. Par 81 000 lietotājiem jeb 32 procentiem mazāk aprīlī apmeklējuši arī valsts pārvaldes pakalpojumu portālu “Latvija.lv”.

Tikmēr par 19 000 lietotājiem pieaugusi sludinājumu portāla “Ss.com” auditorija no datoriem, sasniedzot 429 000 lietotājus, bet mācību platformu “E-klase.lv” aprīlī apmeklējuši par 17 000 vairāk lietotāju.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Mobilo ierīču topu aprīlī atklāj “Delfi.lv” ar 788 000 lietotājiem, kas ir par 41 000 lietotājiem mazāk nekā martā. Seko “Tvnet.lv” ar 643 000 lietotajiem (-34 000 lietotāju) un portāls “LSM.lv” ar 604 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm aprīlī, kas ir par 22 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Auditorijai no mobilajām ierīcēm samazinoties par 45 000 lietotājiem, ceturtajā pozīcijā ierindojas vietne “Jauns.lv” ar 568 000 lietotājiem, bet TOP 5, pakāpjoties par vienu pozīciju, noslēdz portāls “LA.lv” ar 532 000 lietotajiem (-16 000).

Līdzīgi kā kopējās statistikas topā, arī datos par apmeklējumu no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas kritumu – par 66 000 lietotājiem – uzrādījis ziņu portāls “Apollo.lv”, kura mobilā apmeklējuma statistikā iekļauti arī dati par mobilās aplikācijas lietojumu. Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm par 58 000 lietotājiem, salīdzinot ar martu, samazinājies portāla “Bb.lv” apmeklējums (-44%), bet vecāku portālu “Mammamuntetiem.lv” aprīlī lasījuši par 44 000 jeb 30% mazāk lietotāju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt