Gada laikā mediatora palīdzību meklējuši gandrīz 500 finansiālās grūtībās nonākuši kredītņēmēji

Apritējis jau gads, kopš darbību sāka Latvijas Komercbanku asociācijas izveidotais Konsultāciju un mediācijas centrs. Šajā laikā centrā pēc palīdzības vērsušies gandrīz 500 cilvēki.

Konsultāciju un mediācijas centra darbības mērķis ir palīdzēt cilvēkiem, kas kaut kādu iemeslu dēļ netiek galā ar savām kredītsaistībām. Konsultāciju un mediācijas centra pakalpojumi ir bez maksas.

Sarežģītākos gadījumos sarunu risināšanā tiek iesaistīts sertificēts mediators, kas darbojas kā starpnieks starp grūtībās nonākušo klientu un banku.

Pirmā gada laikā centrā vērsušies vairāk klientu, nekā tika prognozēts – kopumā vairāk nekā 470 cilvēki.

“Diemžēl tie ir gadījumi, kad ir pietiekoši ieilgušas saistības ar bankām. Protams, pie mums vēršas galvotāji, kas saskaras ar situāciju, ka kredītņēmējs vai nu sācis maksātnespējas procesu, vai atteicies pildīt savas saistības. Bieži ir gadījumi, kad ir izjukušas ģimenes un radušās problēmas ar saistību maksājumiem. Protams, arī gadījumi, kad ilgstoša slimība vai citas problēmas izraisījušas grūtības veikt maksājumu, un tagad klients nolēmis šo situāciju atrisināt,” stāsta centra vadītāja Diāna Kvedere.

Komercbanku asociācijas izveidotais Konsultāciju un meditācijas centra vadītāja Diāna Kvedere
00:00 / 00:54
Lejuplādēt
Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt