Lēmums par vairāk nekā 50 miljardu eiro vērto apvienošanos tika pieņemts jau 2019. gada beigās, taču savas korekcijas ieviesa Covid-19 pandēmija. Turklāt tikai pērnā gada nogalē savu atbalstu uzņēmumu apvienošanai izteica arī Eiropas Komisija, kas ilgu laiku šaubījās, vai jaunais uzņēmums nekropļos konkurenci, jo kontrolēs 34% Eiropas auto tirgus.
Jaunais kopuzņēmums "Stellantis" apvienos 14 automašīnu zīmolus – "Abarth", "Alfa Romeo", "Chrysler", "Citroen", "Dodge", "DS", "Fiat", "Jeep", "Lancia", "Maseratti", "Opel", "Peugeot", "Ram" un "Vauxhall", kuru atsevišķās preču zīmes gan nemainīsies.
Komentētāji norādījuši, ka šāda apvienošanās ir abu koncernu izdzīvošanas jautājums un, iespējams, kāds no mazāk ienesīgajiem zīmoliem būs jālikvidē.
Turpmākajos gados kompānija plānojusi ieguldīt miljardiem eiro, lai pielāgotu savus automobiļus elektroautomašīnu ērai.
Tāpat jaunais kompānijas vadītājs Karloss Tavaress ir paziņojis, ka kopīgiem spēkiem jaunajam uzņēmumam būs lielākas izredzes nostiprināt savas pozīcijas Ķīnas tirgū, kas ir lielākais automašīnu tirgus pasaulē.