Turklāt, kā savā paziņojumā norāda „Facebook”, kopš 2018. gada šis uzņēmums ir mainījis savu iekšējo kārtību un tagad uzskaita Francijas speciālistu piesaistīto reklāmu kā šajā valstī gūtos ienākumus.
Kompānija nopietni uztverot nodokļu saistības visos tirgos un ir gatava sadarboties ar varas iestādēm.
Uzņēmums vienlaikus piekritis šajā gadā samaksāt par 50% lielāku nodokli.
Tikmēr ekonomisti atgādina, ka daudzu lielo ASV tehnoloģiju uzņēmumu galvenie biroji atrodas valstīs, kurās ir mazas nodokļu likmes. Tas radīja saspīlējumu starp ASV un Eiropas valstīm, un Francija pat ieviesa īpašu digitālo nodokli šīm kompānijām.
Diskusijas par to, kur un kā starptautiskām interneta kompānijām būtu jāmaksā nodokļi, ilgst jau vairākus gadus.
Amatpersonas Parīzē jau ilgstoši uzstāj, ka tādām kompānijām kā „Facebook”, „Google” un „Twitter” būtu jāmaksā lielāki nodokļi valstīs, kur dzīvo viņu klienti. Tomēr ASV vadība tam aktīvi iebilst. Diskusijas par digitālo nodokli risinās arī Eiropas Savienībā, kā arī Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijā jeb OECD.