Salīdzinājumam: 2019. gadā vairāk nekā desmit reizes gadā internetā iepirkušies 5% Latvijas iedzīvotāju, bet pērn tie jau bija 9,4%. Arī cilvēku īpatsvars, kas veic pirkumus tiešsaistē, pieaug.
LIKTA prezidente prognozē, ka, arī mazinoties Covid-19 ierobežojumiem, e-komercijas nozīme nemazināsies – tā ir uz palikšanu.
Viņa skaidroja: “Cilvēki ir izjutuši e-komercijas un pirkumu internetā burvību. Pēdējā pusotra gada laikā ir uzlabojies piegādes tīkls. Mēs varam šīs preces dabūt. Jo kādreiz, pirms diviem gadiem, pirms pusotra gada, viena lieta bija tā, ka tu preces varēji nopirkt, bet otra lieta – lai tev piegādātu. (..) Daudzi veikali un daudzas veikalu ķēdes ir labi atstrādājušas pirkumus internetā un arī šo piegādi. Līdz ar to cilvēki to izmanto un izmantos.”