«Eiropas dzelzceļa līnijas» vadīs Kaspars Vingris un Tālis Laizāns

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

"Rail Baltica" īstenotāja Latvijā uzņēmuma "Eiropas dzelzceļa līnijas" valdes priekšsēdētāja amatā iecelts Kaspars Vingris, bet uzņēmuma valdes locekļa amatā - Tālis Laizāns, informēja Satiksmes ministrijā (SM).

Jaunā valde darbu sāks ar šī gada 1. augustu. Vingris līdz šim bija "Eiropas dzelzceļa līniju" pagaidu valdes loceklis. Projekta "Rail Baltica" ieviešanā viņš strādā kopš  2014. gada.

Līdz šim Vingris bijis "Eiropas dzelzceļa līniju" Projektu ieviešanas departamenta direktors un SM Dzelzceļa departamenta "Rail Baltica" nacionālās izpētes projekta vadītājs. Vingris ir absolvējis Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultāti, iegūstot sociālo zinātņu bakalaura un maģistra grādu politikas zinātnē ar specializāciju publiskajā administrācijā, kā arī absolvējis biznesa augstskolu "Turība", iegūstot maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā.

Kopš 2003.gada Vingris strādājis arī ar Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansētu projektu ieviešanu,strādājot gan publiskā sektora institūcijās, gan sadarbojoties ar privātiem uzņēmumiem, veicot vietēja un starptautiska mēroga projektu pieteikumu izstrādi un projektu ieviešanu.

""Eiropas dzelzceļa līnijām" šis ir ļoti intensīva darba periods, pirmkārt, maija beigās noslēgts līgums par "Rail Baltica" līnijas un Centrālās stacijas izbūvi starptautiskajā dzelzceļa stacijā Rīgā projektēšanu un būvniecību. Otrkārt, gada beigās noslēgsies "Rail Baltica" stacijas un infrastruktūras izveides starptautiskajā lidostā "Rīga" projektēšana un būs jāizsludina šī projekta būvniecības iepirkums. Atbilstoši projektēšanas norisei, veicam nekustamo īpašumu atsavināšanu," informēja Vingris.

Savukārt Tālis Laizāns ir absolvējis LU Ekonomikas un vadības fakultāti un ieguvis maģistra grādu ekonomikā, Rīgas Politehnisko institūtu (Rīgas Tehniskā universitāte), kur ieguvis inženierzinātņu maģistra grādu, kā arī absolvējis LU Starptautisko attiecību institūtu, iegūstot starptautiskās ekonomikas un tiesību speciālista diplomu. Pašlaik Laizāns ir Rīgas Tehniskās universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes docents. Iepriekš viņš bijis Rīgas domes Satiksmes departamenta direkcijas vadītājs, uzņēmuma "Eko investors" projektu departamenta vadītājs, "Latvijas pasta" valdes loceklis, finanšu direktors, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas izpilddirektors, kā arī Vērtspapīru tirgus komisijas valdes priekšsēdētājs un padomes loceklis.

Kopumā tika saņemti desmit pieteikumi "Eiropas dzelzceļa līniju" valdes priekšsēdētāja amatam un 13 pieteikumi valdes locekļa amatam.

Konkurss uz abiem amatiem tika organizēts divās  kārtās. Pirmajā kārtā notika dokumentu atlase, kurā tika vērtēta pretendentu darba pieredze, izglītība un sabiedrības attīstības redzējums. Savukārt uz otro kārtu tika uzaicināti pieci pretendenti uz katru amata vietu, kuri pirmajā kārtā ieguva lielāko punktu skaitu. Otrā kārta notika strukturētas intervijas veidā, vērtējot kandidāta spējas sniegt kompetentas atbildes uz jomā specifiskiem jautājumiem, stratēģiskās plānošanas spējas, vadības spējas, spējas noteikt mērķus, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komunikācijas prasmes, svešvalodu zināšanas. 

Tādējādi nominācijas komisija nolēma ieteikt kapitāla daļu turētāja pārstāvim izvirzīt Kaspara Vingra un Tāļa Laizāna kandidatūras uz "Eiropas dzelzceļa līniju" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amata vietām.

Nominācijas komisiju vadīja SM valsts sekretāra vietnieks Dins Merirands, komisijas locekļi bija SM Dzelzceļa departamenta direktors Patriks Markēvičs, SM "Rail Baltica" projekta nodaļas vadītāja Olita Bērziņa, Pārresoru koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante Ilze Puķīte un neatkarīgā eksperte - Latvijas Darba devēju konfederācijas politikas plānošanas dokumentu eksperte Ilona Kiukucāne.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti