Izstādes mērķis ir veicināt sadarbību starp 17 Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīm un Ķīnu, un dalība tajā ir bez maksas. Latvija šajā izstādē piedalās kopš 2015. gada, bet šis gads būs īpašs, jo izstāde tiks aizvadīta digitālā formātā, ņemot vērā vīrusa Covid-19 izplatību pasaulē, norādīja LIAA.
Izstādei no Latvijas pieteikušies pārtikas preču, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu, kosmētikas, kokmateriālu, bērnu rotaļlietu ražotāji un tirgotāji, kā arī loģistikas un tūrisma pakalpojumu sniedzēji. Uzņēmumi piedāvās savas preces un pakalpojumus vairāk nekā 10 tūkstošiem iepircēju no Ķīnas.
LIAA atzīmēja, ka pieteikšanās izstādei vēl ir atvērta un interesenti to var vēl izdarīt organizatoru mājaslapā.
Tiešsaistes izstāde digitālā platformā ietvers produktu un pakalpojumu eksponēšanu, pircēju informācijas apskatīšanu, piedāvājuma un pieprasījuma saskaņošanu, tiešsaistes ziņojumapmaiņu, biznesa saskaņošanu un citas funkcijas.
LIAA skaidroja, ka saziņa starp produktu vai pakalpojumu potenciālajiem iepircējiem tiks organizēta īpašā platformā, kā arī tiks izmantoti digitāli rīki, kā "Zoom" un "WeChat", un savas produkcijas paraugi uz Ķīnu nebūs jāsūta.
"Šobrīd Ķīnā tiek samazināti vai atcelti iepriekš spēkā esošie ierobežojumi, atjaunojas ražošana un piegādes ķēdes, tomēr līdz ar vīrusa izplatības pandēmiju visā pasaulē ne visās preču grupās ir atjaunojušās piegādes iepriekšējos apjomos, tādēļ situācija ir pateicīga, lai izvērtētu savas iespējas startēt Ķīnas tirgū," teica LIAA pārstāvniecības Ķīnā padomniece Agnese Stūrmane.