„Skaidrs, ka daļu no tirgus „Maxima" zaudēs," norāda Danusevičs. „Ir redzams, ka ir kritums (..) Vai uzņēmums mainīsies? Grūti pateikt. Uzņēmumam ir jāizdara secinājumi," skaidroja Danusēvičs. Viņš neslēpa cerību, ka patērētāji „Maxima" vietā izvēlēsies kādu no vietējām tirgotāju ķēdēm.
Viņš atzina, ka traģēdija „Maxima" izgaismojusi drošības problēmas veikalu tīklos. Proti, pastāv virkne dažādu rekomendāciju. „Gala iznākumā sanāk, ka veikalā ir liela kaudze ar papīriem, bet cilvēkiem, kas tur reāli strādā, galvā ir „kišmiš"," klāsta Danusēvičs, uzsvērdams, ka rekomendācijām vajadzētu būt skaidrākām.
Vaicāts, vai tik nelabvēlīga attieksme kā pret „Maxima" darbiniekiem pastāv arī citos veikalos, Danusēvičs atzina, ka to ir grūti teikt. „Ir dažādi tīkli, kuriem ir dažāda attieksme pret darbiniekiem (..) Likums ir, likums ir jāievēro, un pārlieka ekspluatācija nav pieļaujama," teica tirgotāju asociācijas vadītājs.
Līdz ar traģēdiju „Maximā" sabiedrībā ir izvērsušās diskusijas ne tikai par pašu traģēdiju, bet par veikala kā darba devēja attieksmi pret darba ņēmējiem – veikala darbiniekiem. Ir izskanējuši pārmetumi par mazajām algām, kas nav adekvātas uzņēmuma peļņai, ilgajām darba stundām, kā arī iebiedēšanu par līdzdarbošanos arodbiedrībā. Tāpat izskanējuši pārmetumi par drošības trūkumu. Daļa sabiedrības, protestējot pret „Maxima" attieksmi pret darbiniekiem un patērētājiem, boikotē šo veikalu ķēdi.