Pēc “Cherry Media” darbības pārtraukšanas 2016. gada maijā un jūnijā PTAC pēc konsultācijām vērsušies gandrīz 200 patērētāji, pārdevēji un pakalpojuma sniedzēji saistībā ar patērētāju tiesībām konkrētajā situācijā, tāpat saņemtas deviņas patērētāju sūdzības, kas pašlaik tiek risinātas.
Pēc darbības pārtraukšanas “Cherry Media” sniegusi ziņas par 221 pakalpojumu sniedzēju, kuru kuponi kopš 2015.gada decembra pārdoti cherry.lv un citylife.lv. No uzņēmuma sniegtās informācijas izriet, ka apmēram par 4452 kuponiem par kopumā 113 tūkstošiem eiro “Cherry Media” nav pārskaitījusi pārdevējiem un pakalpojumu sniedzējiem no patērētājiem saņemto naudu.
Tomēr pēc PTAC mudinājuma lielākā daļa pakalpojumu sniedzēju piekrituši un sniedz patērētājiem iegādātos pakalpojumus, lai gan no SIA ”Cherry Media” nav saņēmuši samaksu.
Divi pakalpojumu sniedzēji ir informējuši, ka uzņēmums ir pārdevis patērētājiem kuponus pakalpojumu saņemšanai, pat nesaņemot pakalpojumu sniedzēju piekrišanu šādu akciju izvietošanai vietnēs cherry.lv un citylife.lv. Vairāki pakalpojumu sniedzēji informēja, ka apmaksu par pārdotajiem pakalpojumiem no SIA “Cherry Media” vajadzējis saņemt jau 2016.gada martā un aprīlī, taču jau ilgāku laiku nav bijis iespējams sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem, lai runātu par nenokārtotajām saistībām.
Turklāt “Cherry Media” rīcība pēdējo mēnešu laikā pirms darbības pārtraukšanas norāda uz iespējamu noziedzīgu nodarījumu. Tāpēc PTAC vērsies Valsts policijā.
Tāpat PTAC ir vērsies arī Finanšu un kapitāla tirgus komisijā ar aicinājumu izvērtēt un veikt nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likuma un citu normatīvo aktu prasību ievērošanu kuponu tirdzniecības vietnēs.
Tā kā 20.jūlijā Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas tiesā iesniegts pieteikums par "Cherry Media" maksātnespēju, PTAC aicina pakalpojumus nesaņēmušos patērētājus apsvērt iespēju vērsties pie “Cherry Media” maksātnespējas administratora.