«Cēsu alus» no «Orkla Latvija» iegādājas ūdens zīmolu «Everest»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Alus darītava un dzērienu ražošanas uzņēmums "Cēsu alus" noslēdzis darījumu ar "Orkla Latvija" par ūdens zīmola "Everest" pārdošanu. Darījums paredz arī ūdens ražošanas iekārtu pāriešanu "Cēsu alus" īpašumā. Darījums vēl jāapstiprina konkurences uzraugiem, informēja uzņēmumos.

Šobrīd Konkurences padomei iesniegts ziņojums, un darījuma noslēgšana plānota pēc tā izskatīšanas un apstiprināšanas Konkurences padomē.

Darījuma summu uzņēmumi neatklāj.

KONTEKSTS:

Dzeramais ūdens "Everest" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 1997. gada. Tirgū pieejams gāzēts, negāzēts un viegli gāzēts ūdens.

"Cēsu alus" ražoto produktu klāstu veido alus, sidrs, alkoholiskie kokteiļi, dzīvesstila dzērieni, enerģijas dzērieni, kvass, sulas un citi bezalkoholiskie dzērieni. AS "Cēsu alus" darbojas somu koncerna "Olvi" grupas sastāvā.

"Orkla Latvija" pārstāv tādus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta", "Abba" un citus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti