Caur Latviju varētu pārvadāt īpaši garus vilcienu sastāvus starp Krieviju un Kaļiņingradu

Valsts akciju sabiedrības “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs šonedēļ Kaļiņingradā ticies ar Krievijas dzelzceļa Kaļiņingradas filiāles vadību, lai pārrunātu sadarbības spēcināšanu kravu pārvadājumu apjoma palielināšanai.

Abu valstu dzelzceļi esot ieinteresēti stiprināt sadarbību kravu pārvadājumos, un viens no sadarbības virzieniem būtu īpaši garu kravas vilcienu sastāvu pārvadāšana starp Krieviju un Kaļiņingradas apgabalu, izmantojot Latvijas dzelzceļa infrastruktūru.

Ella Pētermane: Par sadarbību ar Kaļiņingradas dzelzceļuEdgars Kupčs

    Līdz šim garākais vilciena sastāvs Latvijas teritoriju šķērsojis ar 75 ritošā sastāva vienībām un svēris 7460 tonnu. Standarta kravas vilciens ir līdz 57 vagoniem un nepārsniedz 6000 tonnu masu.

    Dzelzceļa pārstāve Ella Pētermane stāstīja, ka Kaļiņingradas dzelzceļa vadība izteica vēlmi pārvadāt tādus kravas vilcienu sastāvus, kuros ietilpst simt vagoni.

    Līdz šim Latvijā tik gari vilcienu sastāvi nav pārvadāti, tomēr “Latvijas dzelzceļš” izvērtēs iespēju īstenot šādu ideju, pastāstīja Pētermane.  

    “Pagaidām par konkrētām līnijām nevarētu vēl runāt. Vispirms ir jāīsteno visi priekšnoteikumi, lai varētu vispār šādas simts vagonu kravas vilcienu sastāvus pārvadāt pa Latvijas dzelzceļa infrastruktūru,” norādīja LDz pārstāve.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Ekonomika
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti