Biznesa ziņas 2, 10.05.2011.

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem un 8 mēnešiem.

Latvijas mobilā telefona meitasuzņēmums "ZetCOM" plāno palielināt klientu skaitu par trim reizēm.

Latvijas mobilā telefona meitasuzņēmums "ZetCOM" plāno palielināt klientu skaitu par trim reizēm. Priekšapmaksas kartes "Amigo" jaunais valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis uzskata, ka mērķis kāpināt klientu skaitu līdz 300 tūkstošiem ir ambiciozs, taču iespējams, jo klientus paredzēts atņemt operatoriem "Bite" un "Tele2". Atgādinām, ka "Amigo" jau piesaistīja publicitāti gada sākumā, izvēršot asu reklāmas kampaņu, kuras laikā tika salīdzināti "Amigo" tarifi ar "Bites" klientu vidējiem tarifiem. Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padome toreiz nosodīja "ZetCOM", kas maldinājusi patērētājus ar neprecīzu reklāmu.
*
Spilves lidlauks cer attīstīt mazo aviāciju, kļūstot par reģionālo lidlauku, tā raksta laikraksts "Neatkarīgā". Reģionālā lidlauka statuss pavērtu iespējas saņemt Eiropas Savienības līdzfinansējumu lidlauka attīstībai. No šā gada sākuma Spilves lidlauks iekļauts Rīgas pašvaldības uzņēmumā "Rīgas nami" un sākti lidlauka sakopšanas darbi. Pēc atjaunošanas tajā izvietos aviācijas muzeju, bet par Eiropas Savienības līdzekļiem iecerēts atjaunot skrejceļa segumu, drenāžas sistēmas un komunikāciju pieslēgumus. Pašlaik Spilves lidlauka angāros darbojas trīs pilotu skolas, kuras nodrošina arī dienas laika treniņ lidojumus.
*
Tikmēr "Rīgas Siltums" šodien iecerējis izsolīt 28 nekustamos īpašumus, kuru kopējā sākuma cena noteikta 1,7 miljoni latu. 11 īpašumus paredzēts pārdot, kamēr pārējos 17 pretendenti varēs vai nu pirkt, vai arī īrēt. Kā liecina "Rīgas siltuma" pēdējie finanšu rādītāji, tas strādājis ar 112 miljonu latu lieliem ieņēmumiem un 4 miljonu latu lielu peļņu. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, peļņa sarukusi par 18 procentiem, kamēr ieņēmumi par 20.
*
Vācijas ekskluzīvo automašīnu ražotāji ziņo, ka pieaudzis jaunu automašīnu pārdošanas apjoms aprīlī. Tas noticis pateicoties strauji augošajam Ķīnas tirgum. Augstās degvielas cenas nav izbiedējušas pircējus iegādāties tādas automašīnu markas, kā "BMW", "Mini" un "Rolls-Royce". Tāpat par pārdošanas apjomu kāpumu ziņo "Audi" un "Daimler". Aprīlī visvairāk jaunu automašīnu pārdeva "BMW" - 113 tūkstošus vienību, bet procentuālā ziņā vislielāko kāpumu piedzīvoja "BMW" piederošais "Rolls Royce" - 115 procenti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti