Biznesa ziņas 2, 07.07.2011.

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem un 8 mēnešiem.

Valstij būtu jāaktualizē jaunas celulozes rūpnīcas celtniecība, tā uzskata kartona iepakojumu ražotāja "VG Kvadra Pak" padomes loceklis Kārlis Šēnhofs.

Valstij būtu jāaktualizē jaunas celulozes rūpnīcas celtniecība, tā uzskata kartona iepakojumu ražotāja "VG Kvadra Pak" padomes loceklis Kārlis Šēnhofs. Viņaprāt, ekoloģiskais tūrisms Latvijas tautsaimniecību neuzturēs, bet celulozes rūpnīca ir lielisks veids kā pārstrādāt lielāko daļu Latvijas koksnes tepat Latvijā. "VG Kvadra Pak" interesēs būtu celulozes rūpnīca, jo tad tai blakus varētu ražot kartonu, ko šobrīd nākas iepirkt. Tikmēr "Jelgavas tipogrāfija" uzskata, ka celulozes rūpnīca pati par sevi nozarē neko daudz nemainīs, jo tad tai blakus jāceļ arī papīrfabrika un tās ir ļoti lielas investīcijas. Ekonomikas ministrijas pārstāvji uzsvēruši, ka projekts jāvērtē no tautsaimniecības nākotnes perspektīvas. Pēdējā laikā Ziemeļvalstīs celulozes rūpnīcas vairāk slēdz nekā attīsta, tāpēc pastāv bažas, ka to globālā konkurētspēja mazinās lētāko Latīņamerikas ražotāju dēļ.
*
Maskavas pašvaldības aiziešana no "AMO Plant" akcionāriem nevar notikt bez zaudējumiem, tā atzinis ražotnes izpilddirektors Aleksejs Maslovs. "AMO Plant" lielākie aktīvi ir ražošanas ēkas, taču to šā brīža vērtība tirgū ir pārāk zema. Maslovs uzsvēris, ka lūgumu atlikt Maskavas akciju pārdošanu Krievijas galvaspilsētas dome akceptējusi, tādējādi, dodot laiku "AMO Plant" palielināt uzņēmuma vērtību. Tāpat šobrīd notiek testēšanas darbi, lai uzsāktu "M.A.N." autobusu piegādi Maskavas vajadzībām. Atgādinām, ka Maskavas pašvaldība nolēma atbrīvoties no līdzdalības "AMO Plant" pēc iepriekšējā mēra Jurija Lužkova atlaišanas. Maskavas pilsēta Jelgavas rūpnīcā ieguldījusi 20 miljonus latu.
*
Mobilo sakaru operators "BITE Latvija" spējis samazināt zaudējumus par 22%. "BITES" pagājušā gada rādītāji liecina, ka iepriekš zaudētos 11 miljonus latu, pērn izdevies samazināt līdz 8 miljoniem. To izdevies panākt ar aktīvu pārdošanas politiku, jo "BITE Latvija" ieņēmumi pieauguši par vairāk nekā piektdaļu. Latvijas mobilo telefonu tirgū "BITE" pagaidām it trešais no visiem operatoriem, apjomu ziņā zaudējot gan "Tele2", gan "LMT".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti