Aviokompānija «Norwegian» atver biroju Rīgā un uzsāk darbinieku atlasi

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Aviokompānija “Norwegian” ir pieņēmusi lēmumu centralizēt savu darbību un izveidot starptautisko pakalpojumu centru Rīgā. “Norwegian Air Resources Latvia” birojs apkalpos aviokompānijas darbību visā pasaulē, atsakoties no vairākiem ārpakalpojumiem.

“Norwegian” ienākšanu Latvijā atbalstīja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), paziņojumā medijiem informēja aģentūra.

Kompānija “Norwegian” jau šobrīd ir izsludinājusi pirmās vakances darbam jaunajā birojā. Darbinieku piesaistīšana turpināsies gan šogad, gan arī nākamgad. Kopējais nepieciešamo darbinieku skaits būs atkarīgs no situācijas nozarē. 

Ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs (“KPV LV”) norādīja, ka “biznesa pakalpojumu centri ir viena no mūsu investīciju prioritātēm, jo nozarei ir liels izaugsmes potenciāls, uzņēmumi gandrīz pilnībā nodarbojas ar pakalpojumu eksportu, kā arī nodrošina daudz augsti kvalificētu un labi apmaksātu darbavietu. Latvija investoriem spēj piedāvāt labi izglītotus darbiniekus ar labām valodu zināšanām, tādēļ arī uzņēmumi izvēlas atvērt savus biznesa pakalpojumu centrus Latvijā un ļoti priecājas par rezultātiem”.

“Šī “Norwegian” izvēle dod mums papildu stimulu turpināt darbu pie biznesa vides uzlabošanas un jaunu darbavietu radīšanas Latvijā,” uzsvēra ministrs.

Uzņēmums “Norwegian Air Resources Latvia” ir uzsācis uzrunāt potenciālos darbiniekus, kuri turpmāk nodrošinās atbalsta funkcijas klientu apkalpošanas jomā. “Norwegian” mērķis ir pakāpeniski palielināt strādājošo skaitu atbilstoši tirgus pieprasījumam.

“Mēs esam gandarīti par jaunā “Norwegian” biroja atvēršanu Rīgā. Tas ir stratēģiski izsvērts lēmums, lai mēs pilnībā pārņemtu kontroli pār atbalsta pakalpojumiem mūsu klientiem un darbiniekiem. Centralizējot atbalsta funkcijas, mēs uzlabosim savu pakalpojumu kvalitāti un darbības efektivitāti. Klientiem turpmāk būs iespēja sazināties ar mūsu kompānijas personālu, nevis līgumorganizācijas darbiniekiem, kas ir izšķiroši svarīgi, lai gūtu panākumus, ieviešot jauno “Norwegian” stratēģiju. Mēs ceram sagaidīt jaunus un motivētus kolēģus “Norwegian” ģimenē,” pauda kompānijas “Norwegian” viceprezidents informācijas tehnoloģiju, piegādes ķēžu un procesu vadības jautājumos Knuts Olavs Hēgs.

Kompānija “Norwegian” tika izveidota 1993. gadā, bet kā zemo cenu pārvadātājs ar lielajām “Boeing 737” lidmašīnām sāka strādāt tikai 2002. gadā. “Norwegian” izvērsa savu darbību, uzsākot īso reisu izpildi visā Eiropā, bet pakāpeniski sāka piedāvāt arī tālos galamērķus, apkalpojot ASV, Āzijas un Dienvidamerikas galamērķus.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti