Situācija ir smaga, grūta, bet ne jau pirmā reize ar to Krieviju. (..) Mēs pārāk orientējamies uz Krieviju. Tā varbūt ir mūsu problēma,” paškritiski situāciju vērtēja Trēziņš.
Viņš uzsvēra, ka autopārvadātājiem šobrīd ir svarīgi saglabāt savus šoferus, kam var pietrūkt darba, un jāmeklē jauni tirgi. „Krievija ir neprognozējama. Tas ir fakts. Ar to ir jārēķinās. Ir jādiversificē tirgus,” teica Trēziņš.
Viņš kategoriski noraidīja apgalvojumu, ka autopārvadātāju vidū varētu būt bankrotu vilnis. „Lielākā daļa nebankrotēs. Kā 1998.gadā [Krievijas krīzes laikā] - kad par 25% mašīnas samazinājās un tad astoņus gadus uzaudzējām atpakaļ [zaudēto mašīnu apjomu]. Tāds ir kapitālisma ceļš – no augšas uz leju un uz augšu,” sacīja Trēziņš.
Vēstīts, ka tieši autopārvadātāji Krievijas ieviesto sankciju dēļ Latvijā būs viena no visvairāk cietušajām nozarēm. Krievija ceturtdien ieviesa embargo lauksaimniecības un pārtikas produktiem, kas tiek importēti no Eiropas Savienības (ES), ASV, Austrālijas, Norvēģijas un Kanādas.