Ministrs atzīmēja, ka "Rail Baltica" būs tehniskā projektēšana, un šajā jomā Latvijā īpašas pieredzes nav. "Te ir iespējas Ķīnas tehniskajiem speciālistiem piedalīties konkursos, lai ar savu pieredzi palīdzētu rast tehniskos risinājumus," atzina ministrs.
Pēc Auguļa teiktā, ķīnieši varētu iesaistīties arī dzelzceļa līnijas būvniecībā, taču arī šeit ir jārēķinās ar konkursu. "To parādīs tenderis, piedāvājumi un interese no Ķīnas puses," teica ministrs.
Jau vēstīts par Latvijā notiekošo Centrālās un Austrumeiropas valstu un Ķīnas sadarbības formāta "16+1" transporta ministru un biznesa konferenci, kuras mērķis ir veicināt Latvijas un Ķīnas sadarbību transporta loģistikas jomā.
Satiksmes ministrijas (SM) Tranzīta politikas departamenta direktors Andris Maldups iepriekša atzina, ka sarunās ar Ķīnu par sadarbību transporta loģistikas jomā Latvijas galvenais piedāvājums ir Ķīnas preču izplatīšana Baltijas valstīs un Ziemeļeiropā caur Latvijas noliktavām.
Maldups atzina, ka Ķīna līdz šim izrādījusi interesi par veidojamo ātrgaitas dzelzceļa līniju "Rail Baltica". Tāpat Latvija redz iespēju sadarboties ar Ķīnu aviācijas nozarē – saistībā ar tiešo reisu izveidi un investīciju piesaisti "airBaltic".