Šobrīd kopējais Liepājas ostas auto pievadceļa garums ir deviņi kilometri, kas sevī ietver no jauna izbūvēto pievadceļa posmu no pilsētas robežas līdz Pulvera ielas aplim – 2,7 km, pašvaldības uzturētās un sakārtotās Pulvera un O. Kalpaka ielas posmus un šogad pabeigto pievadceļa posmu no O. Kalpaka ielas līdz Raiņa ielas pārbrauktuvei. Pievadceļa izbūves darbi paveikti desmit gadu laikā.
"Pirmo reizi mēs ostā teritorijā uzstādījām arī trokšņu slāpējošo sienu un, domāju, ka pilsētas iedzīvotāji to īsā laikā ir pieņēmuši kā labu risinājumu, lai sadzīvotu pilsētas ikdienas dzīves ritums ar aktīvu ostas darbību, jo blakus ir tieši brīvosta, kas ir mūsu darbības aktīvākā ostas daļa. Tātad - pilnīgi jauns ceļa segums, aprīkots arī ar gājēju celiņiem, apgaismojumu. Paralēli tam, braucot iekšā ostā, ir nobrauktuves posms, kur tālāk iela sadalās uz prāmju termināli un graudu termināli. Šobrīd, braucot pa Kalpaka ielu virzienā no Karostas puses, ļoti labi var plūsmas redzēt, jo ir arī norādes gan uz graudu, gan prāmju termināli. Pārvadātāju mašīnas vairs nestāv uz brauktuves malas, bet stāv drošā, tam paredzētā vietā, neierobežojot kustību pa pamatielu," stāsta Liepājas SEZ pārvaldnieks Jānis Lapiņš.
Projekta “Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība” kopējās izmaksas, ieskaitot arī sliežu ceļu izbūvi, sasniedz septiņus miljonus eiro, no kuriem 4,8 miljoni eiro ir ES kohēzijas fonda līdzekļi, bet pārējo summu līdzfinansē Liepājas SEZ pārvalde.