Atklāj izbūvēto Liepājas ostas auto pievadceļa posmu

Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas (Liepājas SEZ) pārvalde, turpinot pilnveidot un attīstīt auto pievadceļu, atklājusi izbūvēto pievadceļa posmu 2,7 kilometru garumā, līdz ar to ievērojami uzlabojot kravu plūsmu gan uz prāmju, gan graudu terminālu, kā arī citiem ostas termināliem.

Šobrīd kopējais Liepājas ostas auto pievadceļa garums ir deviņi kilometri, kas sevī ietver no jauna izbūvēto pievadceļa posmu no pilsētas robežas līdz Pulvera ielas aplim – 2,7 km, pašvaldības uzturētās un sakārtotās Pulvera un O. Kalpaka ielas posmus un šogad pabeigto pievadceļa posmu no O. Kalpaka ielas līdz Raiņa ielas pārbrauktuvei. Pievadceļa izbūves darbi paveikti desmit gadu laikā.

Jānis Lapiņš par jaunizbūvēto Liepājas ostas pievadceļa posmuInga Ozola

"Pirmo reizi mēs ostā teritorijā uzstādījām arī trokšņu slāpējošo sienu un, domāju, ka pilsētas iedzīvotāji to īsā laikā ir pieņēmuši kā labu risinājumu, lai sadzīvotu pilsētas ikdienas dzīves ritums ar aktīvu ostas darbību, jo blakus ir tieši brīvosta, kas ir mūsu darbības aktīvākā ostas daļa. Tātad - pilnīgi jauns ceļa segums, aprīkots arī ar gājēju celiņiem, apgaismojumu. Paralēli tam, braucot iekšā ostā, ir nobrauktuves posms, kur tālāk iela sadalās uz prāmju termināli un graudu termināli. Šobrīd, braucot pa Kalpaka ielu virzienā no Karostas puses, ļoti labi var plūsmas redzēt, jo ir arī norādes gan uz graudu, gan prāmju termināli. Pārvadātāju mašīnas vairs nestāv uz brauktuves malas, bet stāv drošā, tam paredzētā vietā, neierobežojot kustību pa pamatielu," stāsta Liepājas SEZ pārvaldnieks Jānis Lapiņš. 

Projekta “Liepājas ostas sauszemes pievadceļu attīstība” kopējās izmaksas, ieskaitot arī sliežu ceļu izbūvi, sasniedz septiņus miljonus eiro, no kuriem 4,8 miljoni eiro ir ES kohēzijas fonda līdzekļi, bet pārējo summu līdzfinansē Liepājas SEZ pārvalde.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt