Viņš uzsvēra, ka Latvijā auto reģistrācijas un uzturēšanas nodokļu atšķirības ar kaimiņvalstīm ir milzīgas. "Nodokļu atšķirības arī parastajām, ne tikai luksusa auto, ir ievērojamas. Piemēram, ja Latvijā par vidējas klases auto trijos gados nodokļos tiek samaksāti 574 lati, tad Igaunijā tie ir apmēram 140 lati, bet Lietuvā - 29 lati," norādīja Kulbergs.
Pēc viņa teiktā, tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc Latvijā ir daudz ārvalstīs reģistrētu automašīnu. "Tādēļ arī redzam tādu ainu uz mūsu ceļiem. Baltijas valstu zonā mēs nevaram būt nošķirta sala," uzsvērta asociācijas vadītājs.
Viņš izteica cerību, ka valdība ieklausīsies asociācijas priekšlikumos un tiks paaugstināts vērtības slieksni, kad automašīna tiek atzīta par luksusa klases auto - Auto asociācijas priekšlikums ir to palielināt līdz 41 tūkstotim latu.
Kulbergs norādīja, ka tad asociācija būtu gatava atbalstīt Satiksmes ministrijas priekšlikumu ierobežot ārvalstīs reģistrētu transportlīdzekļu izmantošanas termiņus Latvijā.
Jau vēstīts, ka ministrija rosina līdz trīs mēnešiem ierobežot termiņu, kad ārvalstīs reģistrēts transportlīdzeklis var piedalīties satiksmē.
Auto asociācija ir sabiedriska organizācija, profesionālu ražotājrūpnīcu, Latvijā oficiāli pilnvarotu auto importētāju un dīleru apvienība. Asociācijas prioritāte ir aizstāvēt savu biedru intereses sadarbībā ar dažādām valsts institūcijām un nodrošināt pircēju interešu ievērošanu attiecībā uz garantijām, servisu un informāciju.