Krīgere skaidroja, ka krīze smagi ietekmējusi gan medijus, gan reklāmas aģentūru darbu. Tajā pašā laikā tā likusi strādāt efektīvāk, jo pasūtītājiem būtisks ir katrs lats.
Salīdzinot 2011. un pērno gadu, vērojams reklāmas tirgus daļas pieaugums par 11%. Manāms, ka šī joma pieaug arī šogad, un Krīgere prognozēja, ka tā turpinās palielināties.
Bet interneta reklāmas daļa Latvijā ir salīdzinoši neliela – 15%, kamēr citās Eiropas valstīs tie ir 35-40%. Latvijā joprojām līderis reklāmu apjoma ziņā ir televīzija – ap 45%.
Taujāta par reklāmas patērētājiem Latvijā, Krīgere tos raksturoja kā diezgan konservatīvus, jo īpaši attiecībā uz banku sektora reklāmām.
Arī runājot par aizvadīto pašvaldību vēlēšanu reklāmu, Krīgere atzina, ka tajā nekādu profesionālu pārsteigumu nav bijis un brīžiem uz reklāmām bijis bēdīgi noraudzīties.