"Amazon" īpašnieks Džefs Bezoss, kurš arī pirms Covid-19 bija bagātākais cilvēks pasaulē, pēc "Bloomberg" miljardieru indeksa datiem šogad palielinājis savu personīgo bagātību jau par aptuveni 24 miljardiem dolāru, sasniedzot gandrīz 145 miljardus. Skaidrs, ka cilvēki arvien vairāk visus produktus iegādājas tiešsaistē, taču, kā liecina ''Amazon'' dati, izveidojusies arī īpaša - Covid-19 raksturīga globālā iepirkšanās.
Par pirmo vietu "Amazon" pirktāko produktu kategorijā pārsteigumu nav – vienreiz lietojamie gumijas cimdi. Taču otrajā vietā vēl viens izteikts Covid-19 ēras produkts – maizes cepamās mašīnas, kas kļuvušas pat populārākas par klepus zālēm.
Vēl vairāk samazinot veikala apmeklēšanas nepieciešamību, arī daudzas no nākamajām pirktākajām precēm internetā ir tieši pārtikas preces. Tāpat arī higiēna – tīrīšanas līdzekļi un, protams, tualetes papīrs. Slēgtās trenažieru zāles tikmēr palielinājušas pieprasījumu pēc hantelēm un cita sporta ekipējuma, turpat arī vitamīni un pretsāpju medikamenti. Taču, iespējams, Covid-19 ēru vēl labāk raksturo tieši mazāk pirkto produktu saraksts.
Pirmajās vietās bagāža un portfeļi, skaidri norādot, ko nozīmē ceļošanas ierobežojumi un strādāšana no mājām. Un apstājas arī pārējā dzīve – daudz mazāk cilvēki pērk tādas lietas kā piederumus ballīšu organizēšanai, uzvalkus un kāzu kleitas.