"Zinu, ka tas apjukums bija daudziem, jo daudziem tirgotājiem tieši klātienes tirdziņi bija diezgan liels ienākumu avots, kā viņi sevi uzturēja. Pateicoties dīkstāvei, kad sēdēju mājās ar trīs bērniem, nonācu pie idejas, ko ar vīra liela atbalstu kopā attīstījām, atradām programmētājus.
Skaidrs, ka tirgotājiem un arī pircējiem vēl ir jāpierod pie šīs platformas. Mēs vēl esam jauni šajā visā, un mēs esam gatavi pilnveidoties, lai šī platforma paliek arī ilgtermiņā – ne tikai šodien vai krīzes laikā," sacīja Ivanovska.
Virtuālā tirgus ideja no ierastas interneta veikala mājaslapas atšķiras ar tiešsaistes iespējām starp tirgotāju un patērētāju. Turklāt tirgotājiem, kas tajā piedalās, ir nosacījums – būt pieejamiem arī vizuālā tiešsaistē tirgus dienās gluži kā stendā.
Pirmajā amatnieku interneta tirdziņa dienā piedalījušies ražotāji no visas Latvijas ar dažādiem izstrādājumiem, kā apģērbs, somas, sveces, trauki, koka rotaļlietas vai atsevišķi pārtikas produkti.
Viens no dalībniekiem ir arī pavisam jauns bišu produkcijas un kosmētikas ražotājs "ApiMi", kura pārstāve Madara Radziņa pēc pirmajām dienām iniciatīvu vērtēja pozitīvi.
Virtuālais amatnieku tirdziņš būšot atvērta platforma, kas apvieno tikai vietējos mazos ražotājus, un tās veidotāji plāno tiešsaistes tirgu rīkot divas reizes mēnesī.