Sarunām pietuvināti avoti atklāj, ka vienošanās ar „Lufthansu” panākta par daļu „Air Berlin” aktīvu iegādi, to skaitā zemo cenu austriešu lidsabiedrības "Niki" un reģionālās aviokompānijas "Walter" struktūrvienību iegādi, bet ar „Easyjet” notiek sarunas par aptuveni 30 lidmašīnu iepirkumu.
“Lufthansa” iegādāsies vairāk nekā pusi lidmašīnu no “Air Berlin” gaisa kuģu flotes.
“Lufthansa” vadītājs Karstens Špors paziņojis, ka ir parakstīts līgums, ka “Lufthansa” iegādāsies 81 no 144 “Air Berlin” lidmašīnām un pārņems 3000 no 8500 darbiniekiem.
Vācu mediji iepriekš vēstīja, ka “Lufthansa” par 81 lidmašīnas iegādi varētu maksāt līdz 300 miljoniem eiro. Šo vienošanos vēl būs nepieciešams apstiprināt Eiropas Savienības institūcijām, un šis process var ilgt vairākas nedēļas vai mēnešus.
"Air Berlin" lidsabiedrības vadītāja Tomasa Vinkelmana vēstule darbiniekiem atklāja, ka neatkarīgi no šo pārrunu iznākuma lidojumi pēc 28.oktobra vairs nebūs iespējami, ja vien nenotiks būtisks pavērsiens.
Vācijas otra lielākā lidsabiedrība par bankrotu paziņoja 15. augustā, neilgi pēc tam, kad tās lielākais akcionārs - Abū Dabī bāzētā lidsabiedrība «Etihad Airways» - vairs nav sniedzis finansiālu atbalstu.
„Air Belin” jau pēdējos gadus strādājis ar zaudējumiem, un arī pēc vairākkārtējiem reorganizācijas pūliņiem lidsabiedrībai nav izdevies uzlabot savu finansiālo stāvokli.
Lai būtu iespējams nodrošināt avioreisus, Vācijas valdība piešķīra kredīta līniju 150 miljonu eiro apmērā.
Lidsabiedrība izmaksās kompensācijas vai piešķirs citas aviobiļetes tikai tiem pasažieriem, kuri biļetes iegādājušies pēc lidsabiedrības maksātnespējas pasludināšanas 15. augustā.