Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 0,8%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 4,8%, autodegvielas – par 2,9%.
Salīdzinot ar 2022. gada februāri, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 21%), metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 12,6%) un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 10,8%). Apgrozījuma kritums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 8,8%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 6,8%) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 3,8%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 17,5%.
2023. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieauga par 0,4%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 1,7%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, palielinājās par 1,3%, autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 4,1%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 11,4%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 3,3%) un kosmētikas un tualetes piederumu mazumtirdzniecībā (par 2,2%). Vislielākais apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 8,9%), mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 5,2%) un mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 4,9%).
2023. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 3,8%.