"Es neesmu pret elektrauto iekļaušanu uzņēmuma autoparkos, bet man nav saprotams, kāpēc ir jāiegādājas dārgi luksusa elektroauto, īpaši laikā, kad sabiedrība kopumā piedzīvo finansiālas grūtības. Ikreiz, kad uzņēmums saskāries ar krīzi, valsts ir ieguldījusi milzu summas, lai tikai aviokompāniju varētu turpināt veiksmīgi darboties. Tagad, kad cilvēki cīnās par izdzīvošanu, domājot, kā samaksāt kārtējo komunālo maksājumu rēķinu vai kur ņemt naudu, lai nosegtu milzīgās procentlikmes par kredītiem, lasīt ziņās par 12 jaunu luksusa auto iegādi, kas katrs izmaksā teju 100 tūkstošus eiro, ir nepieņemami," norādīja ministrs.
Vitenbergs uzsvēra, ka "airBaltic" savā darbībā būtu jāatspoguļo labas pārvaldības principi, strādājot efektīvi un katru nopelnīto eiro izmantojot maksimāli lietderīgi.
SM norādīja – medijos izskanējis, ka "airBaltic" pagājušajā gada sākumā noslēdzis līgumu par 12 elektroauto iegādi. Uzņēmums to pamatojis ar ilgtspējas mērķiem, panākot nulles CO2 emisijas daudzumu līdz 2050. gadam.
KONTEKSTS:
Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" ieņēmumi pērn bijuši 500,17 miljoni eiro, kas ir gandrīz divarpus reizes vairāk par aviokompānijas apgrozījumu 2021. gadā, kad tas bija 204,1 miljons eiro, liecina uzņēmuma piektdien, 3. martā, publiskotie konsolidētie finanšu rezultāti.
Arī pērn aviokompānija strādāja ar zaudējumiem – 54,2 miljoniem eiro, kas ir divarpus reizes mazāk par lidsabiedrības 2021. gada zaudējumiem – 135,7 miljoniem eiro.