Igaunijas sabiedriskais medijs ERR ziņo, ka vispirms "Prisma" ķēde izvietoja reklāmu ar saukli: "Kāpēc mēs vienkārši neejam uz Prismu?"
Pavisam drīz konkurents "Maxima" nāca klajā ar savu reklāmas uzrakstu: "Jo mēs ejam uz Maximu!"
Pēc tam jau "Rimi" nepalika vārdu parādā un izvietoja reklāmu ar tekstu: "Mēs atbrauksim pie jums."
Tad jau kārta bija "Maxima" grupas uzņēmumam "Barbora", kas savā reklāmā atbildēja Rimi: "Jo "Barbora" jau ir bijusi un atvedusi!"
Tad "Grossi" ķēde pievienojās veikalu tīklu reklāmas saukļu kariem ar līdz šim garāko frāzi: "Par laimi jums nav jāgaida [piegādes] transportlīdzeklis, jo "Grossi" atrodas netālu no jūsu mājām – un turklāt mums ir lētākais iepirkumu grozs!"
Arī "Lidl" un "R-Kiosk" nevarēja atturēties no iesaistīšanās, un pirmais no tiem paziņoja, ka "cenu čempions seko līdzi spēlei".
Kā odziņa uz kūkas bija "Coop" ar savu reklāmas tekstu: "Kamēr konkurenti savā starpā strīdējās, vietējie jau bija pie "Coop"."