Igaunijā sākušies lielveikalu reklāmas saukļu kari

Igaunijā patērētāji kļuvuši par lieciniekiem mazumtirdzniecības tīklu reklāmas saukļu kariem. Pirmie šajā vārdu spēlē iesaistījās veikalu tīkli "Prisma" un "Maxima".

Igaunijas sabiedriskais medijs ERR ziņo, ka vispirms "Prisma" ķēde izvietoja reklāmu ar saukli: "Kāpēc mēs vienkārši neejam uz Prismu?"

Pavisam drīz konkurents "Maxima" nāca klajā ar savu reklāmas uzrakstu: "Jo mēs ejam uz Maximu!"

Pēc tam jau "Rimi" nepalika vārdu parādā un izvietoja reklāmu ar tekstu: "Mēs atbrauksim pie jums."

Tad jau kārta bija "Maxima" grupas uzņēmumam "Barbora", kas savā reklāmā atbildēja Rimi: "Jo "Barbora" jau ir bijusi un atvedusi!"

Tad "Grossi" ķēde pievienojās veikalu tīklu reklāmas saukļu kariem ar līdz šim garāko frāzi: "Par laimi jums nav jāgaida [piegādes] transportlīdzeklis, jo "Grossi" atrodas netālu no jūsu mājām – un turklāt mums ir lētākais iepirkumu grozs!"

Arī "Lidl" un "R-Kiosk" nevarēja atturēties no iesaistīšanās, un pirmais no tiem paziņoja, ka "cenu čempions seko līdzi spēlei".

Kā odziņa uz kūkas bija "Coop" ar savu reklāmas tekstu: "Kamēr konkurenti savā starpā strīdējās, vietējie jau bija pie "Coop"."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti