Kā vēsta BBC, "McDonald's" izmantotā mākslīgā intelekta spējas palīdzēt pasūtījumu organizēšanā izrādījušās nepilnīgas. Klienti tiešsaistē dalījušies ar vairākām komiskām neveiksmēm, kad mākslīgais intelekts fiksējis, piemēram, tādus pasūtījumus kā bekona saldējums vai vistas nageti simtiem dolāru vērtībā.
Vienā video, kam ir 30 tūkstoši skatījumu vietnē "TikTok", jauna sieviete neveiksmīgi cenšas pārliecināt mākslīgo intelektu, ka vēlas karameļu saldējumu, bet tas viņas pasūtījumam pievieno vairākas kaudzes sviesta.
"McDonald's" paziņoja franšīzes ņēmējiem, ka līdz jūlija beigām izņems šo tehnoloģiju no vairāk nekā 100 restorāniem, kuros tā tika testēta.
Uzņēmums neizslēdz iespēju, ka nākotnē mākslīgā intelekta palīdzību balss pasūtījumu pieņemšanā izmantos, bet tas pilnībā neaizstās cilvēku darbu.