Ekonomisti aprēķinājuši, ka pērn Lielbritānijas iedzīvotāji ar Ziemassvētkiem saistītiem pirkumiem iztērēja 93 miljardus sterliņu mārciņas, bet šogad šis rādītājs varētu būt 96 miljardi. Uzņēmēji to skaidro ar cilvēku vēlmi pēc Covid-19 pandēmijas un ar to saistītiem ierobežojumiem vairāk doties sabiedrībā un uz pasākumiem, kā arī gādāt par svētku noskaņu.
"Mēs esam pamanījuši, ka situācija ir uzlabojusies. Iespējams, līdz šim brīdim – tikai novembra sākumam – mēs esam pārdevuši trīs reizes vairāk, nekā pasūtījām pagājušajā gadā," komentēja uzņēmuma "Scalable Designs Ltd" vadītājs Maiks Maršants.
To var panākt ar īpašiem rotājumiem, un šogad modē ir tradicionālā un mūsdienīgā stila sajaukums. Vairāk nekā 600 uzņēmumi gadatirgū demonstrēja dažādus dizaina priekšmetus, un starp tiem bija gan no videi draudzīgiem materiāliem izgatavotas simboliskas saliekamas eglītes un to rotājumi, gan mīkstās rotaļlietas, vainagi, spilveni un dažāda veida sveces. Cilvēki arī interesējas un aktīvi iegādājas biļetes uz dažādiem pasākumiem.