Kuģis varēs pārvadāt vairāk nekā 2000 pasažieru un teju 1000 lielu apkalpojošo personālu. Cilvēki būšot aicināti saģērbties piemēroti 1912. gadam, lai pilnībā varētu iejusties tā laika kuģa atmosfērā.
Uz klāja būs trīs klases, no kurām trešā būšot vispieticīgākā. Būs arī peldbaseins, sporta zāle, turku pirts, bibliotēka un skvoša laukums.
Līdzīgi kā vēsturiskais “Titāniks”, arī šis dosies ceļā uz Ņujorku. Taču pirmo braucienu veiks nevis no Sauthemptonas Anglijā, kā tas piederētos vēsturiskajai pilnībai, bet no Dubaijas Apvienotajos Arābu Emirātos. Taču paša kuģa būvēšana notiek Ķīnā.
Lai izvairītos no atkārtotas katastrofas, “Titāniks II” būšot aprīkots ar daudzām glābšanas laivām, tam būs metināts, nevis kniedēts korpuss, kā arī tam būšot mūsdienīga navigācijas un radaru iekārta.
Tiesa, sajūsma par šo projektu mijas ar bažām par likteņa izaicināšanu, proti, vai ir pareizi kopēt avarējušu kuģi un doties ar to ceļā.
“Titāniku II” bija paredzēts uzbūvēt jau agrāk, taču dažādu, arī finansiālu iemeslu dēļ to vairākkārt atlika.