Tomēr Igaunijas ekonomikas un infrastruktūras ministrs arī atzina, ka progress ar projektu nav bijis tik raits, kā iecerēts. "Mēs pavisam noteikti neejam līdzi grafikam, kā bija paredzēts. Bet šodien neredzam nekādu zīmju par to, ka mēs nevarētu to visu paveikt, lai sasniegtu gala rezultātu," teica Igaunijas Ekonomikas un infrastruktūras ministrs Tāvi Āss (Taavi Aas).
Tomēr projekts virzās uz priekšu – radīts galvenās dzelzceļa līnijas tehniskais dizains, noslēdzies konkurss par Ūlemistes termināļa būvniecību, notiek sarunas arī par Pērnavas termināļa būvniecību.
“Rail Baltica” dzelzceļa līnija no Tallinas līdz Lietuvas-Polijas robežai izmaksās 5,8 miljardus eiro, un to plānots pabeigt līdz 2025. gadam. Gaidāms, ka tad ceļš no Tallinas uz Pērnavu ar ātrvilcienu aizņems vien 40 minūtes, bet no Tallinas uz Rīgu – divas stundas.