Valdība apgalvo, ka šis samazinājums varētu izglābt no 300 līdz 400 dzīvībām gadā un samazināt arī nopietnu ievainojumu skaitu.
Jauns ātruma ierobežojums ir noteikts tikai divvirzienu ceļiem bez sadalošās joslas. Tieši uz šādiem ceļiem Francijā notiek puse no visiem letālajiem satiksmes negadījumiem. Šosejas ar vairākām joslām abos virzienos jauni noteikumi neskars.
Līdzīgi satiksmes risinājumi jau ir ieviesti Īrijā, Nīderlandē, Zviedrijā un Maltā. Turklāt, salīdzinot ar abām pēdējām valstīm, Francijā līdz šim reģistrēts divreiz vairāk traģisku autokatastrofu uz sekundārajiem ceļiem.
Kaut gan ātrums nav vienīgais negadījumu faktors, statistikas dati liecina, ka Eiropas valstīs ar lielākiem ātruma ierobežojumiem satiksmes negadījumu upuru skaits ir mazāks.