Rīta Panorāma

Ukraiņu tautas dziesmas džezā, Silvestrova muzikas smalkums

Rīta Panorāma

Intervija ar Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas valdes priekšsēdētāju Valtu Ābolu

Spānijā stingrāk regulēs attālināto klientu apkalpošanu

Spānijā stingrāk regulēs klientu attālināto apkalpošanu 

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Spānijas valdība sagatavojusi priekšlikumus, lai uzlabotu klientu attālinātu apkalpošanu. Iniciatīva citstarp paredz tiesības pieprasīt kontaktus ar cilvēku robotizētas sistēmas vietā.

Spānijas patērētāju lietu ministrs Alberto Garzons norādīja: „Jebkuram uzņēmumam būs aizliegts izmantot robotizētu sistēmu kā savu vienīgo komunikācijas kanālu. Ja kāds patērētājs vēlēsies tālruņa sarunu ar cilvēku, uzņēmumam šī prasība būs jāizpilda.”

Jaunais Klientu apkalpošanas likums risinās arī kādu citu problēmu, par ko bieži tiek saņemtas sūdzības. Cilvēkiem jāgaida un jāklausās mūzika pat vairāk nekā 10 minūtes, lai tālruņa sarunas laikā izveidotos savienojums ar uzņēmumu pārstāvjiem. Izstrādātie grozījumi paredz noteikt precīzu laika limitu – 3 minūtes. 

Savukārt pamatpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, komunālo pakalpojumu un interneta pakalpojumu uzņēmumiem, būs jānodrošina bezmaksas saziņas kanāls visu gadu 24 stundas diennaktī. Pārējām kompānijām pakalpojumi būs jānodrošina parastajā darba laikā.

Energokompānijām klienti būs jāinformē par energoefektivitātes pasākumiem, kā arī iespējām slēgt līgumus par enerģijas piegādi, kas iegūta no atjaunojamiem avotiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti