Spānijas patērētāju lietu ministrs Alberto Garzons norādīja: „Jebkuram uzņēmumam būs aizliegts izmantot robotizētu sistēmu kā savu vienīgo komunikācijas kanālu. Ja kāds patērētājs vēlēsies tālruņa sarunu ar cilvēku, uzņēmumam šī prasība būs jāizpilda.”
Jaunais Klientu apkalpošanas likums risinās arī kādu citu problēmu, par ko bieži tiek saņemtas sūdzības. Cilvēkiem jāgaida un jāklausās mūzika pat vairāk nekā 10 minūtes, lai tālruņa sarunas laikā izveidotos savienojums ar uzņēmumu pārstāvjiem. Izstrādātie grozījumi paredz noteikt precīzu laika limitu – 3 minūtes.
Savukārt pamatpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, komunālo pakalpojumu un interneta pakalpojumu uzņēmumiem, būs jānodrošina bezmaksas saziņas kanāls visu gadu 24 stundas diennaktī. Pārējām kompānijām pakalpojumi būs jānodrošina parastajā darba laikā.
Energokompānijām klienti būs jāinformē par energoefektivitātes pasākumiem, kā arī iespējām slēgt līgumus par enerģijas piegādi, kas iegūta no atjaunojamiem avotiem.