Līdz ar jaunajiem ierobežojumiem šis sociālais tīkls kļuvis par pirmo lielo sociālo tīklu platformu, kas spēris šādu soli. Vēl aprīlī konkurējošais sociālais tīkls "Instagram" izplatīja atvainošanos pēc tam, kad "kļūdas" rezultātā svara zaudēšanas saturs tika reklamēts lietotājiem ar ēšanas traucējumiem.
"Pinterest" vadība paziņojusi, ka turpmāk neatļaus reklāmas ar atsauksmēm par svara zaudēšanas produktiem vai reklāmas, kurās minēts ķermeņa masas indekss.
Tiks aizliegtas arī reklāmas, kas idealizē vai nomelno noteiktus ķermeņa tipus.
Reklamēt veselīgu dzīvesveidu, paradumus vai fitnesa pakalpojumus un produktus joprojām ir atļautas, ja šādas reklāmas "nepievērš uzmanību svara zaudēšanai".
Aptuveni 60% "Pinterest" lietotāju ir sievietes, un uzņēmums jau sen cīnījies ar tāda satura izvietošanu platformā, kas saistīts ar ēšanas traucējumiem. Platforma jau izstrādājusi noteikumus tādu reklāmu ierobežošanai, kas ietver ar svara zaudēšanu saistītus attēlus un svara zaudēšanas tablešu reklāmas.