Pieaug bažas par preses brīvību Ungārijā

Ungārijā pieaug bažas par preses brīvību. Arvien vairāk Ungārijas neatkarīgo mediju nonāk valdībai labvēlīgu uzņēmēju rokās.

Šā gada sākumā tika likvidēta vecākā avīze valstī "Magyar Nemzet". Avīze atspoguļoja korupcijas un Eiropas Savienības (ES) līdzekļu izkrāpšanas skandālus, kuros iesaistīts arī premjerministrs Viktors Orbans. Avīzi likvidēja nedēļu pēc Orbana atkārtotas ievēlēšanas.

Bet vēl vienu vadošo mediju – "HirTV" televīzijas staciju šomēnes pārņēma kāds Orbanam pietuvināts biznesmenis. Taču žurnālisti nav padevušies – daudzi no atlaistajiem mediju darbiniekiem izveidojuši savu valdībai kritisku avīzi, kas tulkojumā saucas "Ungāru balss". To finansē ar sabiedrības ziedojumiem un abonēšanas maksu. Tā kā Orbans reiz izteicies, ka plāno saglabāt varu līdz 2030.gadam, šī medija mērķis ir izdzīvot līdz šim laikam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti