Obama: Neesmu jauns, spēcīgs musulmaņu sociālists

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

"Tagad, kad paskatos spogulī, man ir jāatzīst, ka vairs neesmu jauns, spēcīgs musulmaņu sociālists, kāds es biju," 51 gadu vecais Obama sacīja sestdien Baltajā namā korespondentu pusdienu laikā.

Obama jokoja, ka viņa pārvēlēšana ASV prezidenta amatā devusi viņam iespēju īstenot radikālu politiku, tomēr viņš atzina, ka amatā ir novecojis.

Tagad, kad paskatos spogulī, man ir jāatzīst, ka vairs neesmu jauns, spēcīgs musulmaņu sociālists, kāds es biju," jokoja Obama.

Pēc tam viņš parādīja fotomontāžas, kurā viņam ir tāda pati frizūra, kā viņa sievai Mišelai otrā prezidentūras termiņa inaugurācijas pasākumā, kā arī tādu, kurā uz žurnāla "Senior Leisure" ("Senioru atpūta") vāka viņš redzams spēlējam golfu.

Tāpat Obama pajokoja par vairākiem saviem politiskajiem pretiniekiem, piemēram, miljardieri Šeldonu Edelsonu, kas iztērēja lielas naudas summas republikāņu kandidāta Mita Romnija kampaņai pirms pērn notikušajām ASV prezidenta vēlēšanām, kā arī jokoja par lielākajiem kabeļtelevīzijas ziņu kanāliem un vairākiem Republikāņu partijas pārstāvjiem Kongresā.

Obama smejoties sacīja, ka kazino īpašnieka Edelsona panākumi kampaņā pret Obamu būtu veiksmīgāki, ja viņš vienkārši būtu piedāvājis prezidentam 100 miljonus ASV dolāru (54 miljonus latu) apmaiņā pret atteikšanos no atkārtotas kandidēšanas.

Tomēr, neskatoties uz dzīvespriecīgo un joku pilno gaisotni, reportieru pusdienas Obama noslēdza nopietni, paužot atzinību par mediju rīcību kā pirmajiem atspoguļojot sprādzienus Bostonas maratona laikā un eksploziju minerālmēslojuma rūpnīcā Teksasas štata.

Ikgadējas pusdienās bija ap 3000 viesu. Pēdējos gados tradicionālās pusdienas no pasākuma, kur žurnālisti un redaktori tiekas ar ASV prezidentu, ir pārvērtušās par slavenību ballīti, lai gan šogad pasākuma organizatori mēģināja uzaicināt pēc iespējas vairāk plašsaziņas līdzekļu organizāciju, kas atspoguļo Baltā nama jautājumus.

Pasākumā tika apbalvoti arī seši žurnālisti par ASV prezidenta un nacionālo jautājumu atspoguļojumu.

Pirms un pēc pusdienām mediju milži, piemēram, "Bloomberg" un MSNBC rīko daudzus saviesīgus pasākumus, uzaicinot slavenības, lai tādā veidā pievērstu uzmanību tieši savam pasākumam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti