Smalka operācija vairāku stundu garumā. Tā var raksturot lielizmēra jahtu pārvešanu no būvniecības vietas uz Ziemeļjūru.
Būvētas tā, lai spētu ietilpt šaurajos Nīderlandes kanālos, tās uz brīdi ne tikai spēj mainīt apkārt esošo ainavu, bet arī pārsteigt daudzus tūkstošus skatītāju.
Tiesa gan, Kāgas salas iedzīvotāji pie šāda skata jau varētu būt pieraduši, jo ik gadu aptuveni sešas līdzīga izmēra jahtas mēro šo ceļu, lai nokļūtu Ziemeļjūrā, kur notiek dažādi testi, lai pārbaudītu peldlīdzekļa drošību.
94 metrus garā jahta, kurai pagaidām dots nosaukums “Projekts–817”, neskatoties uz to, ka tā būvēta, lai ietilptu šaurajā kanālā, pa to kuģoja, atrodoties uz pontoniem un ar velkoņu palīdzību, jo jahtas iegrime ir daudz lielāka par kanāla dziļumu.
Aprakstot jahtu nogādāšanu no punkta A līdz punktam B, fotogrāfs Toms van Osanens atzīst, ka šī ir kā smalka un delikāta operācija, kur, piemēram, kustība zem paceļamā tilta var aizņemt pat stundu, jo neviens nevēlas noskrāpēt vairākus miljonus vērto peldlīdzekli.
Jahtas transportēšanu veic pieci eksperti un vairāki jahtas apkalpes locekļi. Vienlaikus jāmin, ka šī ir viena no lielākajām jahtām, kas šogad pametīs “Fedship” kuģu būvētavu Nīderlandē.