Moldova soda četrus Krievijas telekanālus par tendenciozu Ukrainas notikumu atspoguļošanu

Moldovā piespriests naudassods četriem Krievijas telekanāliem par subjektīvu un tendenciozu Ukrainas notikumu atspoguļošanu. Attiecīgu lēmumu pieņēmusi Moldovas Televīzijas un radio padome.

"Izanalizējot atskaiti par to, kā mūsu valsts teritorijā retranslētie Krievijas telekanāli NTV, ORT, REN-TV un RTR ievēro ētikas normas par notikumu objektīvu atspoguļošanu, tika konstatēts, ka šie telekanāli informācijas programmu ietvaros tendenciozi atspoguļo notiekošo Ukrainā," paziņoja padomes vadītājs Marians Pokaznojs.

Tiek arī norādīts, ka minētie telekanāli informācijas izlaidumos notikumus Ukrainā atspoguļo vienpusēji, sniedzot tikai vienas konflikta puses viedokli, bet informācijas programmu sižetiem par Ukrainu ir izteikti antiukrainiska ievirze.

Vienam no telekanāliem bez naudas soda arī noteikts aizliegums vairākas dienas translēt reklāmas.

Jūlija sākumā Moldova aizliedza telekanāla "Rossija 24" pārraidīšanu valsts teritorijā, lēmumu argumentējot ar to, ka tā pārraidēs netiek ievērots viedokļu plurālisms.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti