Lielākie tirdzniecības uzņēmumi skaistajai un, protams, ienesīgajai Ziemassvētku sezonai sāka gatavoties jau īsi pēc iepriekšējā gada svētkiem. Skatlogos ir rotājumi, zaru un gaismiņu virtenes, kā arī Ziemassvētku simbols – egle.
Slavena rotaļlietu veikala skatlogā apsniguši ziemeļbrieži ar spilgti sarkaniem un zaļiem deguniem pauž jautājumu "Vai ziemeļbriežiem vienmēr ir jāizskatās vienādi?".
Laiki mainās, taču klasiskās vērtības neiziet no modes, un iekštelpās blakus jauno tehnoloģiju ierīcēm plauktos rindojas pūkainie lācīši un citas mīkstās rotaļlietas.
Bērni var arī nosūtīt vēstules Santa Klausam vai iejusties Harija Potera burvju pasaulē.
Vairs nav spēkā Covid-19 pandēmijas dēļ noteiktie ierobežojumi, taču tirgotāju noskaņojums ir piesardzīgs. Eksperti prognozē, ka mazumtirdzniecības ieņēmumi šajā sezonā pārsniegs pusotru miljardu mārciņas jeb būs par ceturto daļu lielāki nekā pērn. Tomēr tas ir par 28% mazāk nekā pirms pandēmijas – 2019. gadā.