Lietuva ierobežo Krievijas TV kanālu darbību

Arī kaimiņvalstī Lietuvā tiek ierobežota Krievijas TV kanālu darbība. Ar tiesas lēmumu jau pārtraukta "NTV-Mir" retranslēšana, un plānots apturēt arī "RTR Planeta" un Lietuvas PBK kanāla pārraides.

Pieņemot šos lēmumus, Lietuvas Radio un televīzijas komisija balstījusies uz Žurnālistu ētikas komisijas atzinumiem. Tā konstatējusi, ka "RTR Planeta" sniedzis tendenciozu informāciju par notikumiem Ukrainā, bet "NTV-Mir" un PBK (Pirmais Baltijas kanāls) pārraidījis nepatiesu informāciju par 1991. gada 13. janvāra notikumiem Lietuvā. 

Kremļa galvenajam propagandistam - oficiālās ziņu aģentūras "Rossija Segodnja" vadītājam Dmitrijam Kiseļovam nupat atņemts Lietuvas valsts apbalvojums. Šādu lēmumu pēc Seima vicespīkera ierosinājuma pieņēmusi kaimiņvalsts prezidente Daļa Grībauskaite. 1994. gadā Kiseļovs - toreizējais Krievijas valsts telekompānijas “Ostankino” korespondents - tika apbalvots ar 13. janvāra piemiņas medaļu par nopelniem Lietuvas brīvības un neatkarības aizstāvēšanā 1991. gadā.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt