Krievija ar naudassodu vēršas pret «Radio Brīvā Eiropa»

Krievijas mediju uzraugs “Roskomnadzor” piespriedis 11 miljonu rubļu jeb nepilnu 123 tūkstošu eiro lielu soda naudu ASV valdības finansētajai raidsabiedrībai “Radio Brīvā Eiropa/Radio Brīvība” par “ārvalstu aģentu” likuma neievērošanu.

Regulatora lēmumā teikts, ka “Radio Brīvā Eiropa/Radio Brīvība” saviem mediju projektiem Krievijā nav pievienojusi “ārvalstu aģenta” marķējumu. Raidsabiedrība paziņojusi, ka pārsūdzēs “Roskomnadzor” lēmumu tiesā.

2012. gadā Krievija pieņēma likumu, kas atļāva piemērot “ārvalstu aģentu” statusu nevalstiskajām organizācijām, kuras saņem finansējumu no ārvalstīm. 2017. gadā likumu attiecināja arī uz mediju organizācijām, pēc tam kad ASV pasludināja par “ārvalstu aģentu” Kremļa finansēto starptautisko televīzijas tīklu RT.

Krievijā decembrī stājās spēkā likums, kas ļauj pasludināt par “ārvalstu aģentiem” arī atsevišķus žurnālistus, blogerus un sociālo tīklu lietotājus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt