Dienas notikumu apskats

ECB no nākamā gada samazinās kvantitatīvās programmas apmēru uz 30 miljardiem eiro mēnesī

Dienas notikumu apskats

Katalonijas parlaments nobalso par neatkarību no Spānijas; Madride pārņem varu reģionā

Maskava sola atbildēt mediju "Russia Today" un "Sputnik" reklāmu aizliegumam Twitter

Kremlis sola atbildēt uz «Twitter» aizliegumu izvietot RT un «Sputņik» reklāmas

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Maskava sola atbildēt uz sociālā tīkla “Twitter” lēmumu aizliegt Krievijas mediju RT un “Sputņik” reklāmas. Kremlis Sanfrancisko bāzēto interneta uzņēmumu piektdien, 27.oktobrī, nosauca par „aizspriedumu upuri”.

 “Twitter” lēmums pieņemts uz ASV notiekošo izmeklēšanu fona apsūdzībās par Krievijas centieniem iejaukties Savienoto Valstu prezidenta vēlēšanās. Aizdomas krīt arī uz Krievijas medijiem RT un  “Sputņik”.

Par šo Krievijas lielāko valdības finansēto mediju reklāmu aizliegumu mikroblogu tīkls „Twitter” paziņoja ceturtdien. Gan telekanāls RT (agrāk pazīstams kā “Russia Today”), gan ziņu aģentūra” Sputnik” joprojām var izmantot savus ''Twitter'' kontus, tie nav bloķēti.

Lēmums attiecas uz reklāmas izvietošanu – to aizliegts izvietot gan abiem medijiem, gan visiem ar tiem saistītajiem “Twitter” kontiem.

Rietumvalstīs RT un “Sputņik” tiek uzskatīti par Kremļa ruporiem. Sanfrancisko bāzētais informācijas tehnoloģiju uzņēmums lēmumu saistīja ar apsūdzībām, ka abi mediji pērn ASV prezidenta vēlēšanu procesa laikā izplatījuši maldīgu informāciju.

“Twitter” norādīja, ka lēmums ir daļa no „centieniem aizsargāt “Twitter” lietotāju pieredzes patiesumu”.

Uzņēmums paziņojumā teica, ka tā ir reakcija uz ASV izlūkdienestu konstatēto, ka šie mediji ASV prezidenta vēlēšanu gaitā 2016.gadā izplatījuši maldīgu informāciju, lai mēģinātu tās ietekmēt. 

Iepriekš ASV mediji ziņoja, ka ne tikai “Twitter”, bet arī citos sociālajos tīklos prezidenta vēlēšanu procesa laikā par naudu no Krievijas izvietotas maldīgas un sabiedrības šķelšanos veicinošas reklāmas. To atzinusi arī sociālā vietne “Facebook”, pēc iekšējās izmeklēšanas ziņojot, ka reklāmas izvietotas par tādiem tematiem kā rasu attiecības un ieroču kontrole.

Savukārt “Twitter” jau iepriekš paziņoja, ka slēdzis aptuveni 200 kontus, kas saistīti ar dezinformācijas kampaņu.

Krievija jebkādas apsūdzības par centieniem ietekmēt ASV prezidenta vēlēšanas, kurās pirms gada uzvarēja nekustamo īpašumu magnāts Donalds Tramps, kategoriski noraida.

Maskava asi reaģējusi arī uz “Twitter” lēmumu par reklāmu aizliegumu abiem Kremļa finansētajiem medijiem. Krievijas prezidenta preses pārstāvis Dmitrijs Peskovs piektdien teica, ka sociālais tīkls „kļuvis par dziļu aizspriedumu upuri pret [Krievijas] medijiem”.

Peskovs to nosauca par „nevienlīdzīgu attieksmi” pret “Twitter” klientiem un pauda cerību, ka uzņēmums mainīs savu lēmumu.

Iepriekš Krievijas Ārlietu ministrijas preses sekretāre Marija Zaharova brīdināja, ka Maskava spers atbildes soļus uz “Twitter” lēmumu. Viņa teica, ka tas ir „kārtējais agresīvais solis” no Savienoto Valstu puses, taču nekonkretizēja, par kādiem tieši atbildes soļiem ir runa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti