Projekts tika uzsākts 2016. gadā, bet pirmo testa braucienu vilciens veica jau pērnā gada jūnijā.
Tas ar magnētisma tehnoloģiju palīdzību spēj pacelties virs sliedēm, un tā kustību nebremzē berzes spēks.
Inženieri ir pabeiguši arī tā dēvētās "Maglev" transporta sistēmas izveidi, un sastāvs veiksmīgi kursē pa testa līniju.
Prezentācijas pasākumā Ķīnas speciālisti pauda neviltotu prieku par spēju pašiem izmantot jaunas tehnoloģijas un radīt "nākotnes transporta līdzekli".
Tas ir kluss, drošs un nevar noiet no sliedēm. Nākotnē šis vilciens varētu būt laba alternatīva pasažieru lidmašīnām, kas lido ar ātrumu līdz 900 kilometriem stundā. Savukārt patlaban ātrgaitas vilcieni kursē ar ātrumu līdz 350 kilometriem stundā.