Horvātijā skolēni un skolotāji mainās lomām

Lai labāk saprastu otru, jāiejūtas viņa ādā. Šo parunu neliela Horvātijas skola ieviesusi dzīvē – īstenojot mainīto lomu projektu. Tas bija gana veiksmīgs, lai nākamgad to izmēģinātu vēlreiz.

Kādā vidusskolā Horvātijas pilsētā Glinā noritējis oriģināls skolēnu un skolotāju apmaiņas projekts. Uz vienu dienu bērniem bija iespēja uzņemties pieaugušo pienākumus, bet pieaugušajiem – atkal iejusties bērnu lomā. Projekta lielākā vērtībā ir tā, ka skolotāji ir atpakaļ skolas solā un spēj saprast, vai skolēni var sešas septiņas stundas dienā koncentrēties uz mācību priekšmetiem.

Projekta mērķis ir uzlabot attiecības starp skolēniem un skolotājiem. Turklāt bērni šajā dienā varēja kļūt ne vien par pedagogiem, bet izmēģināt arī grāmatveža, sekretāra vai bibliotekāra lomu. Tikmēr skolotājiem tika skolas dežurantu pienākumi – starpbrīžos pieskatot bērnu uzvedību koridoros. Taču pieaugušie neaizmirsa arī galveno – blēņu darītāju lomu. Tomēr kopumā gan skolēni, gan skolotāji pret savām lomām izturējās ļoti nopietni un guva padziļinātu ieskatu par citu cilvēku atbildību, izbaudot šo dienu jautrā un atbalstošā atmosfērā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti