Dženovas virsprokurors Frančesko Kodzi paziņoja, ka joprojām nav informācija par 10 līdz 20 cilvēku likteni, un ļoti iespējams, ka viņi ir gājuši bojā zem tilta drupām. Amatpersonas uzsver, ka meklēšanas un glābšanas darbi turpināsies, līdz šīs personas būs atrastas.
Tikmēr Dženovas varas iestādes plāno sestdien pilsētā rīkot oficiālās valsts bēres, un kardināla Andželo Baņasko vadītā ceremonija notiks vienā no gadatirgus kompleksa paviljoniem. Sestdiena arī pasludināta par nacionālo sēru dienu.
Savukārt izmeklētāji izvirzījuši divas galvenās katastrofas versijas - 1967. gadā būvētais Morandi tilts nav pienācīgi uzturēts vai kļūmes bijušas jau tā projektā. Patlaban eksperti iepazīstas ar videomateriālu, kurā fiksēts tilta sabrukšanas brīdis, bet oficiālas apsūdzības nevienai personai vēl nav izvirzītas.
KONTEKSTS:
200 metru garais Morandi tilta posms 14.augustā iegruva spēcīgas lietusgāzes laikā. Vairums tilta gruvešu uzgāzušies uz 100 metrus zemāk esošajām dzelzceļa sliedēm. Līdz ar gruvešiem no tilta nogāzušās vairākas vieglās un kravas automašīnas.
Morandi gaisa tilts uzbūvēts pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados un šķērso vairākus desmitus sliežu ceļu un industriālo zonu. 2016. gadā tas tika renovēts, un līdz šim nebija liecību par tā slikto tehnisko stāvokli. Aculiecinieki vienīgi norāda, ka katastrofas brīdī lija spēcīgs lietus un uz tilta atradās vairāki desmiti automašīnu.